helt groggy

usch, denna förkylning e konstig...smakar så otroligt illa i munnen hela tiden...
Helt groggy känner jag mig...täppt i näsan å TUNG i skallen...men det är ändå inte som alla andra förkylningar man haft.
imorgon ska jag ringa arbetsförmedlingen...orkar inte ta mig dit denna gång...man blir ju sällan klokare efter ett besök där...så imorgon blir det slappar dag...eller storstädning?!?! å ringa till arbetsförmedlingen då...så hoppas jag på att få hem mina betyg oxå som arbetsförmedlingen vill ha nästa vecka...

jaja...lagt upp hm...4 st auktioner idag...de låg å skräpade i kameran...hade glömt dom...har rensat i min enorma samling brevpapper oxå...rensa ur sånt som jag tröttnat på...det blev väl en hel pärm...så jag har en hel del att ta kort på....får bli kvällsnöje...beroende på vad tv-bilagan säger...

Kommentarer
Postat av: Angel

Arbetsförmedlingen suger!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback