S T Ä D A T

Usch va gott man luktar efter man torkat bord...fönsterputs!!
Men de glänser nu...får ta en snabbis imorgon kväll men det värsta är ju bortgnuggat nu. Tog sin lilla tid kan jag lova.
Strykit dukar, bytt dukar...tvättat 2 tvättar, dammsugit, duschat Jocke...julpyntat det lilla vi hade...va har jag mer gjort...jo fått några utbrått på dammsugare å Joacim...Dammsugaren som åker åt fel håll, trasslar in sig i sladden...å så får man tillslut springa å sätta i sladden igen för den råka va för kort...eller att Jocke dragit ur den.
Jocke har annars gått mig på nerverna några gånger, han hänger i borden så allt håller på å ramlar samman...hänger i dörrarna...diskat...dvs hela han å så ungefär 1-2 meter av golvet är sjöblöt...räcker ju med att badrummet är som det är...
Patrick hann aldrig kolla upp det...han åkte ju vid 13-tiden igår för å åka vidare ut i landet å jobba.

Jag har nu bestämt att jag tvättar håret imorgon...jag pallar inte...får bli en snabbdusch...vi ska ju faktiskt ha middag idag oxå å de känns som om jag stressat igenom hela dan...fått mkt gjort men klockan har gått så fort...ätit har jag inte hunnit...Jocke har ätit...då hann jag med lite mer grejer...kasta alla hans leksakskataloger...bla.

Nä, tror minsann jag ska duscha nu...tror tatueringen börjar bli torr dessutom så e väl lika bra å duscha nu eftersom jag ändå behöver smörja in den efteråt.

Sen har jag vart in på gratis godis å regat mig på nån spelsajt...man fick 40 kr. Så jag spelade bingo 2 gånger för de pengarna-...va så nära att jag fick bingo...vissa fick ju bingo 2-3 gånger på samma spel...orättvist. men de va kul...så råkar jag vinna pengar snart så ska jag sätta in en hundring...man får 100 kr i bonus då...å så ska jag spela lite...satsa en gång sen får det vara bra.

Kommentarer
Postat av: Anne-Mie

Vad duktig du varit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback