nyscrappad

japp...ett par nyframkallade bilder har fått ett nytt hem.
Hade ju några påbörjade LO's så nu blev 2 klara...eller ja, den ena e klar...
Den andra väntar på lite trevlig text...hur svårt ska det vara egentligen?!?! Så fort jag tänkt skriva lite så får jag en black out...till 99%!!
Ska fixa välling nu till jocke.
Han har hostat lite men vi testar en dag till...hoppas han e frisk på lucia nu!!!
Strax börjar väl Bones...eller har det oxå slutat?
Tycker ju allt bra slutar samtidigt så man blir tokig när det inte finns nåt att se...man blir ju van!!
Men jag har ju en bok å läsa å kanske en till julklapp ska fixas...lite inspiration först bara...
Det e krig i min hjärna nu...kanske för jag fått användning av mina nya härliga blommor...
Tänk om jag hade gått å köpt allt det i butik, ojoj, hade aldrig vågat ösa på med så mkt blommor...det kostar ju...men nu fick jag mängder för priset av typ en flaska prima...=0)
Är glad att jag ändrade mig...utrop 40 kr å jag buda först...sen tänkte jag att detta e min chans å så fick jag allt för 73 kr + frakt 6 kr. Bild kommer strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback