NORRTÄLJE

Harvarit i Norrtäje idag å shoppat.
Faran hämta mig strax efter 9 i mose vid dagis.
såfck han för sig att vi skulle åka ända till Norrtlje...haha. Men gärna för mi...dom ha ju endel bra butiker å i hittad 4julkppar dä...plus lädrremmar som vi ska ha till en tomtesläde...sitter presentsnören som tyglar just nu...inte så vakert.
Duntofflor verkar va supervåt å hita. hemtex var ju slt...å viva in å fråga på alöla skoaffärer å inredningsaffäre.
Kom p att Carmen i märsta kan ha så vi kilade in där på vägen hem. Å dr hittade vi såna. Sånu ÄR vi klar!!
Sköööööönt!!

Inga slambrev idag helle...=0(

Å nu ger jag upp för det e så jobbigt med datorn nu somejkan skria!!

Kommentarer
Postat av: Anemi

Önskar jag fick nåt slambrev nu så jag kunde skicka brev till dig. Tooomt på slams här :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback