jahapp...

Ja, jag vet inte vad jag ska skriva.
Blev så överraskad av en kommentar så glömde bort vad jag skulle skriva...

Har väl inte hänt så mkt idag...en hel del tvättande...sett på lite film, bytt sängkläder, lagat mat...å typ inge mer...skulle ju klippa jockes hår...det uppepå e så långt...men det har vart längre å det gick å fixa till...festfin.

Fick lite slammar av Angel idag. Har gjort ett engågsbyte. Tror det är första brevet denna vecka?!!?
Så har bara dessa 3 slammar att fylla i. Då har man nåt att göra de röda dagarna då det inte kommer nån post. Har inga planer direkt förutom julafton då.

Ska försöka få Jocek i säng snart. Han sov middag sent å det blev middag sent så han e uppe än.
Patrick hade med sej en karting från nåt bageri som står i kylen...ej kollat va de e...han vägrar säga vad som finns i. Men lika bra å vänta tills Jocke somnat. Antar att det är nåt som innehåller socker å de behöver inte Jocke såhär dax...han blir så otroligt pigg på kvällarna om han äter nåt med socker...

Ska ta å klla om det finns nåt på tv. Patrick har somnat i soffan så ska försöka väcka han...har en film å se, men det är ingen brådska direkt...

Har målat naglarna...å som vanligt har man lyckats kladda på ena nageln...men det var Jockes fel...han skulle ha en smörgås å dom hade ju såklart inte torkat...men jag orkar inte göra om allt...
Tvättat håret...blev översvämning...va som att shampot inte sköljdes ur håret...tog aldrig slut med skum...samma schampo jag haft i ett par veckor så det va lite mysko...så nu ligger det fullt med handdukar på golvet igen. Måste fixa det där snart...
Fundera på en sak...undrar när jag kanraka över tatueringen...säkert folk som vill se på söndag...vill ju inte visa den å så e man helt hårig...ska förbi morsan imorgon, hon kanske har nån rakmaskin...
Sen blir det en visit hos Linda oxå. En sväng på ica lär det bli med. Rätt tomt på mat här hemma...å så vill jag ha tunnbröd till julskinkan...

Nä, tv/film-tajm då.

Kommentarer
Postat av: annaluna

ja precis, inte varit nått tjafs på länge..det går ej att lösa det heller för hon har mig blockerad på både lunar och bloggen...har inte ens hennes mail så att jag SKULLE kunna maila som hon tydligen tyckte att jag skulle göra...hade gärna mailat henne om jag haft hennes adress; hon lär väl läsa det här så ANgel du kan väl skriva din mail i min blogg? (jag orkar inte hålla på o blocka...löser hellre konflikter än flyr från dem) Uppriktigt sagt tror jag att Angel finally vann, och det var tur att jag fick hem slammen dan efter min födelsedag! Ville bara gråta när jag fick den! Kram på dig och se en bra film! jag ska oxå sen en nu..GOD JUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback