hemska morgon

Jocke vära äta frukost...å sen när vi skulle gå så var det ju katstrof att inte ha ätit frukost...Vägra gå till dagis...skulle gå till gamla dagiset...
Men gick rätt ok att ta sig fram...var ju lite snö kvar på gatan så han babbla om snö hela vägen...fram till dagis...då vägrar han gå in...fick tillslut in han...men så vart det tvärstopp igen. å sen tvärstopp igen...
Då kom david å hans mamma...berätta att idag kommer tomten till dagis...fick av han lite kläder under en minut...sen villehan inte träffa tomten å så blev det tvrstopp igen...
Det är svettigt å va på dagis...klä av å på...det är min skräck numera...jag vill helst slippa. Det tar typ all energi...en hel dag kan bli förstörd om han h¨ller på sådär...man tappar humöret totalt. Å sen e de ju inte bättre om han är lika dan då man hämtar..d.et är oftast mkt värre!!! Kan ta 30 minuter å TA PÅ HAN kläderna bara...sen lika lång tid å gå hem...tar för mig 5 minuter å gå dit...

Hämtade ut ett paket idag å det var från Jonna!!!
Färdiginslaget så behöver inte rota fram julpapper igen...hihi...vet ju vad det är i redan...
Å kan ej använda ännu för har inge färg...(alltså foamstamp alfabet x2)

Imorgon ska dom stänga av allt vatten i kåken...8-16...en hel dag förstörd av bara det.......har sjukt mkt tvätt...å blir mkt mer på freedag...får heölt enkelt bosätta mig brevid tättmaskinen idag å på freedag...
hm...undrar varför det blir 2 st e då ag skriver fredag...nä, bleinte detnu...haha...
jag hatar den dator...blirtokig snart...varför går det ej att skriva??? Ibland flyter det på hur bra som helst å sen helt plötsligt så knasr dt sig en massa...tar så otroligt lång tid å skriva...men orkar inte kolla genom allt...menom jag bara skule skriva som vanligt så skulledet u inte bli läsbart alls...ja, gjorde ett försök på lunar...ibland går det inteens å backa tillbak å ta bort...sådå får man helt enkelt acceptera att det är så å då får ju folk tro vad dom vill...

Så, nu e tvät nr 1 klar

Kommentarer
Postat av: Mikrohanna

Jadu ibland kan de strejka de små liven, vi har en sådan strejkare ibland här med. Men det är mest att få honom att ta på sej kläderna och äta innan skolan. Pust ! Jobbigt då de stänger av vattnet såhär mitt i jultiderna med, det var många timmar de stängde av ;(

Postat av: Erica

Ja, domstänger av vttnet väldigt ofta här...ofta 8-16...men kommer inget vatten förän senare ändå...

2006-12-20 @ 10:06:34
Postat av: Jånna

Du fick väl 2 paket hoppas jag? :-O

2006-12-20 @ 10:28:45
URL: http://silwer.blogg.se
Postat av: Anonym

ungar e hääärliga ;) God jul!

2006-12-20 @ 11:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback