G O D J U L

ja God jul då.
är bara jag vaken ännu.
har en ny dator...eller ja...de e samma hårddiskar å så...hm...nja, kan ju hända att en är ny...haha...har inte kollat så noga...men hoppas det funkar bättre nu...problemet e väl att vi saknar lite bra ha saker i burken ännu...å vi har inget att installera så det måste vi fixa snarast!!
jag kan inte leva utan officpaketet...photoshop oxå...
vore bra om jonas kunde hjälpa ossnån dag...stackare!! hur många gånger har han inte suttit ed våran dator...å även svärmors...haha...hm, han har varit i villan oxå...betyder det att han pillat med min mammas dator?? han e helt enkelt bra att ha...men det känns så dumt...känns som man utnyttjar på nåt vis.
men hane en upptagen man så de flesta ggr vi ses är pga av datorer...var annat förr...
jaja...nu ska jag göra kaffe. å så duscha...kolla att golvet e torrt under granen...jag råkade vattna 2 much igår...hade antagligen inte behövt vattna alls...den dricker inget vatten. inte mammas heller...man e ju van att få vattna varje dag...men inte iår!!!

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Anemi

GOD JUL!! kram

Postat av: Mikrohanna

Har oxå en gran som aldrig dricker nått verkar det som. Hoppas du har det bra i mellandagarna.

2006-12-27 @ 16:23:33
URL: http://hannababy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback