brevpapper och mucho svammel

Ja min samling går långsamt framåt...
Har lagt några bud...har en liten hög att ta hand om i garderoben, men det är ju så bökigt å få fram alla pärmarna så jag låter dom samlas på hög...men väntar tills jag vet hur dessa auktioner går...vinner jag dom så får jag ta hand om pappershögen nästa vecka. Blir ju inte så mkt brevpapper nu...har ju fått begränsa mig å rensa ur en massa!! Bara samla på vissa speciella...men det är rätt många ändå...kanske 10 olika varianter...Diddl, Hello Kitty, Disney, Hundar, Betty Boop, Snobben, Manga, Lisa Frank, Tare Panda, asiatiska...en viss sort...finns ju miljarders asiatiska...men har begränsat mig till EN sort... Sen kanske det är mer...jo playboy...men den samlingen e väldigt liten...men jag gillar den så den fick va kvar...Diddl går trögt...det var ju hysteri på tradera i ca 1 år...2004-2005 å då dubblades samlingen...nu är det bara de nya papprena å så de gamla som e svåra å få tag i som saknas...men det är många som saknas trots allt.
Apropå det så måste jag kolla hemsidan å se om de kommit nån vart med numreringen...hade ju en del papper som ej fanns ännu på sidan å då vem man ju inte numret...men det var ett tag sedan...i oktober...så det kanske finns nu.

Tänkte väl gå å duscha snart...klockan har blivit för mkt...blir alltid frusen under eftermiddan....men vi hade ju inte varmvatten öht när jag tänkte hoppa in i duschen...sen nästa gång så spolade jag ur varma kranen en evighet...det var varmt men inte tillräckligt...jobbigt om man står med schampo å så försvinner varmvattnet. Men tror nog det borde va fritt fram nu...eller snart.

jocke har kollat på pippi på de sju haven å jag har druckit kaffe å fyllt i en Sanka-slam.
Inga slambrev å svara på...min crap-slam blev klar...katastrof-slam typ...men vill gärna ha nåt "färskt" å skicka med när jag blir tvungen å dumpa sisten till folk som inte vill ha sisten...(konstigt nog så skickas det sisten i alla brev till mig...)...(alla behöver inte ta åt sig nu...vissa har sina krav, vilket e helt ok, men känns ju faktiskt som det dupas på mig...dom får skicka till mig men jag får inte skicka till dom...)
Men jag har nu beslutat: JAG SKICKAR LIKVÄRDIGT TILLBAKA OAVSETT KRAV! Kan hända att sistenslammarna halveras till mig?!?!
Det här är alltså slam nr 36 för iår som blivit klar. Kanske var 3:e slam gör jag då jag e rätt omotiverad...(gör inte slam om jag inte har lust men ibland så har jag lust men inspirationen är usel...) Och ibland, rätt ofta så har jag mängder med slams men har inte en kotte att skicka dom till...då "måste" jag ju få klart en slam...bla bla bla...
Fyllt i 2 slammar nu som personerna beskrivit ungefär lika dant...så några av er kan ju kanske förstå lite bättre...

Haha, nu höll jag nästan på å ställa en fråga om detta....alltså slamfråga...hihi.
Tänk va lite kaffe kan ställa till med...jag blir rätt babblig av kaffe ibland å svamlar på en massa...å av gammal vana så dyker det upp en fråga som man måste ställa...jag har lixom ingen här hemma å fråga...å det är sällan jag har ¨någon hemma som KAN SVARA på dessa frågor...hehe.
Får se, det e ju fredag å fredag kvällarna brukar mitt slamhumör vara som bäst. Så nr 37 kanske startas senare.

Haha, ska jag verkligen posta detta inlägg??
Ett långt inlägg som inte många har nåt intresse av att läsa eller förstå sig på...

Kommentarer
Postat av: Annah

shiiit du skriver ju så himla mycket om dagarna så man hinner knappt med! haha.
Men du har väl fått slambrev av mej? d kan du ju svara på :)

Postat av: Erica

har redan svarat på ditt brev...är ju tomt i brevhögen nu...haha

2006-12-16 @ 07:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback