Brev som försvunnit?!?!

En på tradera har inte fått sitt brev...
Tror det postades i söndags förmiddag innan tömning.
Så det borde ju ha kommit fram för ett par dagar sedan tycker jag.
Känns ju mindre roligt!!

Postade brev till Anna A samtidigt, vet inte om hon fått brevet heller.

Sitter nu å scrappar lite...tog en paus då jag inte hade alla bokstäver...så ska ta å skära ut de som saknas.
Men min hjärna funkar inte just nu så jag lär ju skära ut åt fel håll...haha...man måste ju spegelvända om man målar av mallen, eftersom jag målar av på baksidan av pappret jag ska använda. Det e ju dyra papper så man vill ju inte förstöra i onödan...haha.

Ingen posta idag heller...stört.
Vilken värdelös vecka!!
1 brev igår fick jag...tack Sandra!!!

Kommentarer
Postat av: Stiniset

på måndag borde du få brev iallafall, postade till dig idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback