Avlopp

hm, nu vet jag inte om det var här eller på lunar jag skrev, men vi får översvämning om vi badar.
Så jag tänkte rensa lite i avloppet. Men jag kommer ju inte åt!!
Å nu får jag inte tillbaka sidan på badkaret, det hänger på 3 kvart typ...haha.
Hällde i lite propplösare istället. Frågan e ju om det hjälper nu...brukar jag använda det nån gång emellan man öppnar upp avloppshålet, men nu var det ju år å dar sen vi gjorde det...
Fattar inte hur man kommer åt, det e sååå trångt å man ser inget...själva badkaret döljer ju det mesta...
Får hoppas propplösaren hjälper lite ialla fall så jag kan bada...Patrick får ta å fixa mer ordentligt när han kommer hem...hoppas dom hinner hem till lördag nu...

Jocke e nyklippt...får se om vi får finslipa lite senare...gick hyffsat fort denna gång...hoppas det inte ser konstigt ut.
Mkt hår blev det...klippte mer än jag tänkt...å mindre än jag tänkt uppe på huvet...men jag slutade då jag såg att det såg ju normalt ut...haha.

Tack mattisson å stina för slambrev!!
Satt fint!! =0)
Nu måste jag ta en cigg.

Kommentarer
Postat av: Mikrohanna

Hej Erica. Kul att du kikade in på min blogg. hopaps allt är bra med dej och familjen. kram hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback