sexigt värre.

min mage är verkligen dubbelt så stor idag jämfört med igår. Samma jeans och stooor skillnad.
Så det blir nån baggutröja idag för att inte skylta med denna mage.
Är det bara jag som råkar ut för sånt? Stora kroppsförändringar över en natt.
Eller är det bara inbillning?? Nä...för en vecka sen såg jag ju gravid ut, sen helt plötsligt så sjönk magen ihop å blöev som jag vill ha den...sen började överhänget smyga sig fram å sen kom mensen å då vart det betongmage å nu idag så känns magen som den var de första veckorna efter förlossningen. Men igår såg det inte alls ut så här...

Vad jag svammlar!

Börjar bli dax att göra oss klara för att gå till dagis. Tar utan vagn idag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback