Så dumt så...

Nu så börjar jag känna hur allt bara blir pyton.
Att vara hemma känns ju inge kul som sagt.
Och nu så har samvetet vaknat, får dåligt samvete för precis allt jag gör eller inte gör.
Usch...ge mig ett liv. Sen är völ mensen på gång inom kort oxå å det brukar inte hjälpa direkt.

Om ett tag så börjar Jocke på dagis...blir väl bara en timma plus att jag e med då. Jag börjar bli nervös...varför?? Om 2 timmar börjar han.
Han sover nu...så skönt...vi va fler som ville sova. Verkade dock inte som nån väckarklocka funkade...min har jag ialla fall inte hört...å när jag gick in i mobilen så var snooz igång, men den har inte ringt.
Upptäckte då att Patrick låg å sov så fick ju väcka han å han flög iväg...han börjar 7 å jag vaknade 6.5?. Han har ju ialla fall några mil till jobbet. Hoppas dom inte blir allt för försenade...han ska ju med till Norrland...fast han kanske får åka själv...beror ju på när han kommer hem...kommer han på onsdag så kan vi ju åka med han.

Vore ju trevligt å hälsa på Malou å David...å lilla Tea såklart...lördan passar ju oss bäst, tar ju några timmar att åka å Patrick måste väl hem å packa på söndag...

jaja, nu ska jag deppa vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback