ojojoj va mkt bebis snack.

Först med Anna...sen med Nettizen...
Så nu vart man bebissugen igen...fast sugen försvann typ nu då Jocke gnäller...han vägrar ju sova middag så humöret för hans del är nere på minus nu...å mitt bebis-sug lika så...eller bebis är en sak å 3-åring en
annan sak...men bebisar blir ju 3 dom med...man skulle skaffat en till innan trotsen kom in i bilden...
Men vill ändå ha en till...
Är på partyhumör nu...Annas fel...hon fick lite låtar av mig så hon blev på partyhumör...hon e ju så rolig å festa med så det smittade av sig...men jag KAN festa, det kan inte hon...med drinkar med i bilden altså...ojoj...dansa dansa dansa...men de e ju såååå varmt så man orkar ju inte...tänk om man va...på ibiza tex...då kan man ju bara slänga sig i havet om de blir för varmt...
Nu vandrar drömmarna iväg så man blir helt tokig...ABSTINENS!!! Party, dansa, utomlands!!
Ge  mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback