inte nån större lust

Nope, ingen lust att bege mig ut idag men måste ju. Hatar att behöva va hemmifrån första-andra dygnet jag har mens. Sen är det lugnt, men just första tiden...denna gång gick allt snabbt...vilket betyder att jag har ont precis överallt just nu. Å e otroligt trött å seg. Så idag blir det en massa vatten för mig...Vill inte svimma. Får alltid för mig att jag ska göra det. Var många år sen jag svimmade nu men väldigt många gånger har det varit nära och det känns ju lite oroande. Jag e ju endast sugen på choklad då jag har mens. Slipper helst mat å vatten å allt man egentligen behöver. Äter å dricker ju som vanligt, men smaklökarna å suget är nån annanstans.

Måste ringa bvc oxå. Jocke har fått tid måndag den 14/9 klockan 8. Det är lixom ingen måndag...så det måste jag kolla upp. Tar det nog hellre veckan efter för det kan hända att Jocke är i dalarna med svärmor några dagar den veckan...11-13 är prell-bokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback