GäSp!!!

Här sitter jag å gäspar. Laddat en film i dvd'n oxå.
Varför???
Hållt på med scrap igen ikväll...förberedelser. Svårt när man inte vet exakt vilka bilder som ska användas...
Men har försökt få till nåt tema ialla fall..å fått skriva lite notisar så jag vet om 100 år då jag har bilderna...
Nu ska jag nog ta lite kladdkaka å se den där filmen. Hm, inte rätt tid för gosaker kanske men suget e enormt. Får nog ta nån hälsokur snart...eller kanske börja träna?!?!? Skulle inte jag börja jogga på landet...i år igen...blir ju aldrig av. Fast nu hade jag ju inga skor med till sånt så får skylla mig själv. Motivationen är bra mkt större i år än förra året. Så ska försöka komma ihåg å lägga ner dom nu...
Ska sluta svamla nu å se på film...men först en cigg...skulle ju sluta men handlade ju på taxfree så får skjuta på det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback