dumma dumma dumma....

brevbärare...
Han sitter på cykeln å pratar i telefon...jag vill ha min post...inte fått post på två dagar så jag börjar ju få abstinens!!! Skynda på skynda på.

Blev sååå  shoppingsugen nu oxå...läste en annan blogg, hon hade beställt kläder. Jag vill jag vil jag vill.
Men e nästan pank ju. Hittat lite grann i alla kataloger...tyvärr...men SKA beställa från 2 ialla fall...nej 3. 2 har mina favo behåar så det är ett måste. Sen från H&M blir det nog lite till Jocke...men väntar tills semestern e över.

Har ju shoppat lite på semestern ialla fall. brun volangkjol, svart vår/höstjacka, kammo munkjacka, strandtunika trosa...Allt för 600-630 kr eller nåt sånt. Rätt bra fyndat då bara kjolen var på rea...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback