Drinkar drinkar drinkar drinkar drinkar....osv

Har kollat vidare på drinkar. Man blir ju bara sååååå sugen när man ser vissa. Ibland spyfärdig då man läser vad som finns i. Å vissa ser helt underbara ut å låter lika underbar...drömma sig bort till medelhavet och solstolen och en bartender som blandar maffiga paraplydrinkar. Det var evigheter sen jag levde så...5 år sen...
Ja jag har ju druckit drinkar å så efter det men inte i sån miljö!! 5 år sen. hur sjukt som helst. Å 4 år sen jag var utomlands senast...förutom Åland nu då...men det räknas knappt. Så, har du nåt eget drinktips så klottra ner den snabbast möjligt till mig.
Haha, min drinkbok kommer ju bli tjock.
Kanske man får göra flera olika...en med shots, en med cocktails, en med long drinks...osv. Jaja, vi får se sen...är en lång bit kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback