:::DATA SKRÄLLET:::

Blir så trött.
Startade om hela skiten. Går att kopiera nu men den har ett eget liv ändå.
Nåt stort fel e det och jag vill få den fixad snarast...så man vågar komma igång med tradera...vet inte om jag vågar det nu. Datan är inte det minsta pålitlig.
Så mkt jag skulle behöva göra PÅ eller MED datan men det är rätt så krävande grejjer å frågan e ju om den pallar...förstår inte vad som hänt bara...
Skulle verkligen behöva bränna foton på cd-skivor. Har miljarders som skräpar. Bränna lite musik med. Ligger bara å tar upp plats...det är så mkt bara å allt har man ju inte kollat igenom...orkar inte ta tag i det...kan ju göra det nu men k'änns inte som rätt läge...klockan är ju halv åtta på kvällen så...nä, hoppar det idag..Om nån råkar läsa detta så påminn mig gärna nån annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback