Dag 2 avklarad

Det gick bra idag med.
Idag såg vi till några fler kända ansikten. Såg först Melanie å Tessan på småbarnsavdelningen då vi gick förbi. Dom gick oxå på syrsan förut.
sen så såg vi Daniel, Sergio, Antonia å så Arshia, Iman å Georgia oxå som va där igår.
Jocke verkade tycka det va kul. Va ute hela tiden. Blir nog samma imorgon.

På vägen hem hittade Jocke ett kvitto på vägen...haha, det var ju mitt kvitto från Ålandsfärjan. Blue nun å choklad. Så han måste haft med det då vi gick i morse. Tror jag packade hans extrakläder i en tax free kasse. Vi har ju inte gått den vägen sen ja...när kan det ha varit?!? Länge sen. Att någon annan i området åkt samma båt, samma dag å köpt exakt samma som mig verkar inte helt logiskt så det måste varit mitt ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback