Auktioner

Borde ju egentligen börja sätta ig¨ång med auktionerna. Har fått en massa från lite överallt å har ju ingen plats eller användning så...men vissa grejer känns så svårsålda så drar mig för att lägga ut. Va ju perfekt förra sommaren då dom körde nån drive med avgiftsfria auktioner på tradera. Då vågade jag lägga ut precis allt. Men det var ju för att det var gratis. Tänk om man lägger upp en massa å inget blir sålt, då sitter jag där med räkningen men inga pengar jag tjänat in. Tycker det är lite dyrt med osålda auktioner...dom borde ändra så det inte är per auktion. Ungefär som med själva fakturan...har man en faktura på...kopierar..."Faktura skapas den 15:e i varje månad, under förutsättning att dina pågående avgifter uppgår till 50 kr, eller är äldre än tre månader och uppgår till minst 15 kr. "
En osåld  kostar ju 0,80 kr...så har jag 100 osålda blir det ju 80 kr. Känns så fel. Dom borde åtminstone sänka osåldkostnaden...blablabla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback