::::::::::ÅSKA::::::::::

Vi hade åska här förut...hatar åska.
Men det var sånt konstigt väder. Två regnbågar, sol å regn på ena sidan huset å mulet å inget regn på andra sidan...sen öste det från alla håll. Mitt i friidrotten...hur gick det för Emma??

Jag å Jocke roa oss med att rensa i bokhyllan.Tog bort 4 st små fotoalbum med gamla ångestframkallande bilder å la ner i en flyttkartong. Sen så hamnade mina böcker på den platsen istället. Allt låg ju travat på varandra.
Så ser det ut i dvd-hyllorna oxå...å vissa dvds e ju högre så går knappt att trava på höjden...går visserliugen bara in 2 liggande på de stående men ändå...samlingen ökas ju. Speciellt nu då alla wallander, van veeterne kommit ut. Sen blire ju en massa fler beck sen oxå...
En ny lösning på detta problem tack. E eg samma sak med böckerna...men ändå inte...de hamnar hos mamma, där hon samlar på hög för att själv läsa, men de ska ju tillbaka hit nån gång.
Kan inte bestämma vilken bok jag ska ta med till landet. Lär ju hinna läsa ut den jag håller på med. Den va så lagom lång å nu har jag bara tjockisar...å de som e tunna har ju skitliten text å supertunna papper så dom e ju på 300-400 sidor de med. å föredrar nog att ta med pocket...de väger mindre....men men, det visar sig.

Ser ut som vi får åka tilol landet på Jockes födelsedag istället. På söndag är det frågetecken bara. Hade tänkt åka till  Anna då...får höra om hon e hemma på måndag istället då. Patrick ska visst till stan...å kolla priser hos tatuerare...knäppo. Hur mkt pengar har han undanstoppat??? Men jag hoppas verkligen det blir ett par jeans å skrivarfärg oxå!!!! Ska påminna han om det sen.

Bla bla bla...nu ska jag ha kladdkaka...mums...får se om jag sparar nåt till Patrick...han kommer väl hem snart...kanske....

Kommentarer
Postat av: emelie och andrea

Hur kan det regna samtidtigt som det är solig?

2006-09-27 @ 14:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback